Problem z EAS .

ODPOWIEDZ
markus gażnikus
Posty: 168
Rejestracja: sobota 16 sty 2010, 09:59
Lokalizacja: Nad Zalewem Zegrzyńskim

Re: Problem z EAS .

Post autor: markus gażnikus » wtorek 04 mar 2014, 21:24

"Troszkie by tem jachtem bujało"
Stare auta nigdy nie umierają.

Awatar użytkownika
SLKow
Posty: 152
Rejestracja: środa 02 lip 2008, 09:24
Lokalizacja: Lublin

Re: Problem z EAS .

Post autor: SLKow » środa 05 mar 2014, 17:24

markus gażnikus pisze:"Troszkie by tem jachtem bujało"
Wcale by nie bujało. Jeżdżę tak od dłuższego czasu i jest ok. Nawet w szybszych zakrętach.

Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: Problem z EAS .

Post autor: Gaspar » czwartek 06 mar 2014, 18:13

Bujać zaczyna jak się odczepi stabilizator :mrgreen:
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl

Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: Problem z EAS .

Post autor: Gaspar » wtorek 26 sie 2014, 04:06

Mój problem z dziwnymi błędami skończył się tym razem trochę drogo bo wymianą driveboxa :oops: , ale to nadal nie tyle co za sprężyny :mrgreen: . Nowy ale trochę stary problem to trzęsący się kompresor. Poduszki wymieniłem na co prawda używane z drugiego ale nie porwane bo jedna była uszkodzona. Jednak nie poprawiło to sytuacji. I jeszcze jedno: mimo że pierścień uszczelniający wygląda bardzo dobrze to wydaje mi się że kompresor wolniej pompuje a "febra" występuje powyżej siedmiu barów, jakby ciężko było mu dobić do 10 barów.
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl

Awatar użytkownika
piotras
Posty: 214
Rejestracja: poniedziałek 11 lis 2013, 17:59
Lokalizacja: kalisz

Re: Problem z EAS .

Post autor: piotras » wtorek 26 sie 2014, 08:38

sprawdż kleme plusową mój zaczął sie tak trząść że zagłuszał silnik (TDS-A) okazało sie ze podpaliły sie połączenia przy plusowej klemie , wyczyściłem i ciszaaaa
sześć garów w rzędzie da rade wszędzie :)

Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: Problem z EAS .

Post autor: Gaspar » środa 27 sie 2014, 19:16

Plus na akumulatorze czy w złączce przy kompresorze?
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl

Awatar użytkownika
piotras
Posty: 214
Rejestracja: poniedziałek 11 lis 2013, 17:59
Lokalizacja: kalisz

Re: Problem z EAS .

Post autor: piotras » środa 27 sie 2014, 21:22

Na akumulatorze
sześć garów w rzędzie da rade wszędzie :)

Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: Problem z EAS .

Post autor: Gaspar » czwartek 28 sie 2014, 16:28

Owszem poprawiło się ale start silnika a nie drgania kompresora :lol: (też dobrze), po poprawieniu konektora we wtyczce też nie było różnicy więc usztywniłem poduszki i jest lepiej więc może już pora na nowe poduszki mimo że te stare nie są uszkodzone?
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl

Hemi
Posty: 136
Rejestracja: poniedziałek 21 lip 2008, 22:42
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z EAS .

Post autor: Hemi » piątek 06 lut 2015, 20:08

Ostatnio dłubałem przy kompresorze, mój miał wibracje bo łożysko wahadłowe przy szczotkach się rozsypało. Trzeba je zaprasować i będzie ok.

Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: Problem z EAS .

Post autor: Gaspar » sobota 07 lut 2015, 18:10

Niestety u mnie zabrakło już materiału i podjąłem próbę przetoczenia na toczne co może okazać się błędem :mrgreen:
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl

ODPOWIEDZ