zbiezność

Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: zbiezność

Post autor: Gaspar »

Pozwolę sam sobie odpowiedzieć :mrgreen: , a innym też niech się przyda.
Od ostatniego postu minął ponad rok i gdzieś w międzyczasie dowiedziałem się że w autach terenowych ze stałym napędem (ale pewnie nie tylko ze stałym) należy zamieniać miejscami koła nie rzadziej niż co 15tyś. km :oops: . Jedni mówią że krzyżowo a inni że osiami. Oczywiście zmieniłem ale było już za późno :oops:. Dziś wymieniłem komplet opon na nowe i ściąganie zniknęło :D :D :D . Wstępne oględziny zawieszenia po naprawach z przed ponad dwóch wykazały nieznaczne tylko zużycie (praktycznie bez luzów). Prawdopodobną przyczyną ściągania było nierówne zużycie opon.
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl
N2O
Posty: 975
Rejestracja: wtorek 15 lip 2008, 20:25
Lokalizacja: Truskaw
Kontakt:

Re: zbiezność

Post autor: N2O »

Nie tyle nierówno zużyte, ale możliwe że jedna miała jakieś uszkodzenie osnowy jeśli ściągało.
:mrgreen:
2x RR 2.5DSE 1998 + 1x RR 2.5DSE 1999
NISSAN PATROL 160 SD33T
SUZUKI LJ 80
Awatar użytkownika
Gaspar
Posty: 626
Rejestracja: niedziela 20 mar 2011, 19:50
Lokalizacja: WWL

Re: zbiezność

Post autor: Gaspar »

Jak masz na myśli guzy to teraz brakuje mi przyjemnego kołysania :mrgreen: .
P38 2,5 DSE '97
Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD '95
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 '07
www.nightdrivers.pl
N2O
Posty: 975
Rejestracja: wtorek 15 lip 2008, 20:25
Lokalizacja: Truskaw
Kontakt:

Re: zbiezność

Post autor: N2O »

Miałem tak w mondeo - wymiana opon wyleczyła wszystkie niedomagania, w tym tylne łożyska.
:mrgreen: :mrgreen:
2x RR 2.5DSE 1998 + 1x RR 2.5DSE 1999
NISSAN PATROL 160 SD33T
SUZUKI LJ 80
ODPOWIEDZ